مدیركل امور بانوان استانداری یزد: اگر خانواده و زنان سرزنده و شاداب نباشند، كشور پیشرفت نمی كند.

بهاباد "یزدفردا :كلنگ پارك بانوان شهرستان بهاباد به زمین زده شد

مدیركل امور بانوان استانداری یزد: اگر خانواده و زنان سرزنده و شاداب نباشند، كشور پیشرفت نمی كند.

همزمان با هفته زن كلنگ احداث اولین پارك بانوان شهرستان بهاباد با حضور مشاور استاندار و مدیركل دفتر امور بانوان استانداری یزد و مسئولین شهرستان در محل شهرك حضرت ولیعصر(عج) به زمین زده شد.

مدیركل دفتر امور بانوان استانداری یزد در مراسم كلنگ زنی این پارك طی سخنانی بر اهمیت شادابی خانواده ها تأكید كرد و اظهار داشت: اگر خانواده و زنان سرزنده و شاداب نباشند، كشور پیشرفت نمی كند.

"مریم عبدالحسین زاده" ادامه داد: ما هر چه در بحث خانواده و زنان هزینه كنیم در واقع سرمایه گذاری برای آینده كشور كرده ایم.

وی همچنین از مسئولین شهرستان كه فضای مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت بانوان اختصاص داده اند تشكر كرد و گفت: فضایی كه قرار است پارك بانوان در آن احداث شود با این وسعت در استان بی نظیر است و این پارك می تواند بركات زیادی را در پی داشته باشد.

فرماندار بهاباد نیز در ادامه مراسم طی سخنانی اظهار داشت: زنان نیمه از جامعه ما را تشكیل می دهند و باید فضاهایی را مخصوص بانوان ایجاد كرد تا آنها بتوانند با آرامش و امنیت اوقات فراغت خود را در آنجا سپری كنند.

"محمدرضا هدائی" در ادامه با بیان اهمیت شادابی خانواده ها از منظر مقام معظم رهبری افزود: در آینده ای نچندان دور سقوط غرب را خواهید دید چون خانواده های آنها سست و از هم پاشیده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا